...

Kawai klaver og klaver anmeldelse

Kawai klaver og klaver anmeldelse

Kawai er en berømt producent af førsteklasses musikinstrumenter. De er lavet af den højeste kvalitet og dyre materialer. Virksomhedens produkter er i øjeblikket specialiseret sig i produktion af både akustiske og digitale modeller. I dag vil vi tale om de vigtigste elementer i produkter fremstillet af dette mærke, samt overveje de vigtigste kendetegn for de enkelte modeller for klaver og klaver.

Særegenheder

Kawai tastatur værktøjer vil give dig mulighed for at behage den unikke og smukke lyd. De kan være perfekt egnet til regelmæssig træning, samt for udførelsen af ​​kompositioner i stil med jazz, populære og moderne musik. Til dato kan sortimentet findes modeller af klaver og klaver, som vedrører forskellige klasser. Så der er tre hoved sorter: mellemlang forbruger, standard udførelse og høj professionel, så du kan vælge en passende model enhver forbruger. Alle produkter af dette japanske mærke produceres på en separat facilitet med det højeste niveau af fine håndlavede.

Modeller kan prale af fremragende kvalitetssamling og finish, samt speciel holdbarhed.

Pianino Review

I øjeblikket producerer producenten af ​​Kawai og sælger en række klavermodeller. Sortimentet kan ses både digitale og akustiske muligheder. Alle er kombineret i separate serier. Overvej hver af disse samlinger.

DIGITAL

Denne gruppe indeholder følgende mest populære modeller.

• Es. Denne serie omfatter tre tastatur elektroniske værktøjer: ES100, ES7 og ES8. Den første prøve vil være den bedste løsning for studerende i musikskoler. Den giver ikke mulighed for temperaturer, men alle de andre vigtige muligheder har, herunder muligheden for at spille fire hænder, optegnelser, selvjustering af følsomhed, den lagdeling valgmulighed, 3 typer efterklang. Modellen gør det muligt at udføre høj kvalitet og ren lyd. Dette klaver skal købe en speciel stativ og en pedal-system. ES7 prøve er en professionel tastatur musikinstrument, der har alle de samme muligheder som den forrige indstilling, men på samme tid i en mere forbedret form. Modellen har et lager på 256 musik, en temperatur, rumklang (seks arter), spinning, auto-akkompagnement sammen med særlig akkordtype sekvenser. ES8-klaveret er et 88-nøglet produkt, der er udstyret med et specielt tastatur med en triple sensormekanisme. Derudover fremstilles den med en indbygget tone generator med en speciel segmentteknologi samt et optimeret akustisk type system. Denne model vil være i stand til ideelt at nærme sig både musikstudier og bare for huset.

• CL og KDP. Disse serier omfatter klavermodellerne som CL26 og CL26II. Begge disse muligheder har en forholdsvis enkel konstruktion og den mindste ønskede funktionelle. Sådanne tastaturer har kun otte priser, polyfoni af 96 noter, men der er ingen funktion af læring og automatisk optagelse. Blandt dem selv to sådanne kopier kun adskiller kun til pedalen blok, den første de er forbundet, den anden – indbygget. Også i denne serie omfatter Piano CL36, som er en lidt mere avanceret version af de to tidligere sorter. Han har mere indbyggede timbres, derudover har en funktion af at lære og skrive. KDP90-modellen går også ind i denne linje, mens den allerede er et professionelt tastaturværktøj med en meget rigere polyfoni og maksimal funktionalitet. Prøven prale af mere solid og luksuriøst eksternt design.

Det er udgivet sammen med en lille og komfortabel låg til tastaturet.

• CN. En sådan linjal omfatter kun tre klavermodeller: CN14, CN25 og CN35. De sidste to muligheder kan købes i russiske musikbutikker. CN25 værktøjer har en 192 toners polyfoni, seks typer af efterklang, læring lektioner (alle af dem 240), yderligere lydindstillinger. CN35 har en 256 note polyfoni, de samme seks typer af reverb, et helt sæt af forskellige digitale effekter, herunder koret, panorama reproduktion. Derudover er produktet udstyret med et stort antal eksterne stik, der er beregnet til nem tilslutning af yderligere tekniske enheder.

Akustisk

Japansk mærke Kawai producerer akustisk klaver. Overvej hver gruppe separat.

• K15e. Denne serie indeholder følgende klavermodeller: K15E m / PEP, K15E MH / MP, K15E WH / P. Alle disse akustiske sorter kan prale af værdig og høj kvalitet lyd. De har et højt niveau af tastaturfølsomhed og ekstraordinær styrke. Disse modeller produceres med en særlig mekanisme, der giver den mest stabile lyd. Disse musikinstrumenter kan oprettes i sort, hvid eller mørkbrune farveskema.

• K200. Denne samling omfatter modeller K200 m / Pep, K200 MH / MP, K200 WH / P. Disse prøver kan være perfekt nærmer sig både begyndere og allerede professionelle musikere. Sådanne tastaturer er ofte lavet med højkvalitets nikkelbelagte genstande. Hoveddelen af ​​værktøjet er lavet af det behandlede og holdbare array af spiste. Klaver er udstyret med en særlig mekanisme af de lodrette arter, den er lavet af kulstof og kompositmateriale. Et sådant snap gør det muligt at producere den hurtigste og nemme presning, hvilket giver den største kraft og stabilitet.

• K800. Denne gruppe indeholder modeller K800 m / Pep og K800 som m / pep. De er produceret i sorte farveskemaer, har smukt og mest elegant design. Sådanne tastaturværktøjer er tilgængelige med specielle nøgler, der er oprettet uden Lead Cargo, som gør det nemt og bekvemt at presse. Modellerne er udstyret med en særlig mekanisme, der gør det muligt at reproducere den højeste kvalitet og dybe lyd i lange og endda årtier. Huset udføres fra arrayet af gran af den højeste sort. Klaverdækslet har et specielt system med “blødt fald”, som giver dig mulighed for at lukke tastaturet så nemt som muligt og glat.

Pedalblok indeholder kun tre pedaler.

Sortiment af piano

Dette japanske mærke producerer forskellige typer af pianoer.

• Gm. Samlingen omfatter sådanne klavermodeller som GM-10K, GM-12G M / PEP, GM-12G SN / WH / P. Sådanne tastaturværktøjer er lavet i sort farveskema med en smuk poleret belægning. De har en særlig opretholdelse af pedal, som giver dig mulighed for kun at påvirke det små bogstaver i spillet. Modeller giver dig mulighed for at maksimere lyden af ​​de første noter. Disse klaverer gør fra højkvalitets gran med lige fibre. De er normalt nikkel belagt. Pedaler gør fra den behandlede messingbase.

• GL. Klavermodellerne som GL-20 m / PEP, GL-10 m / PEP, GL-20 S / BPM er inkluderet i denne samling. Sådanne musikinstrumenter har en velafbalanceret og blød timbre. De er udstyret med en særlig hårdmekanisme, der ikke reagerer på skarpe temperaturforskelle og forhøjet fugtighedsniveau. Derudover produceres disse modeller normalt med udvidede nøgler, der fuldt ud matcher design af koncertpianoer.

• GE. Linjen indeholder sådanne klavermodeller som GE20G WH / P, GE30G WH / P, GE20G M / PEP. Disse tastaturværktøjer er udstyret med en særlig højkvalitets mekanisme, der gør det muligt for værktøjet at fungere under alle omstændigheder. Modeller er tilgængelige med tastatur behandlet med en særlig applikation, der er praktisk taget umulig at skelne fra naturlig elfenben. Pedal Product Block består af tre pedaler. Lukning af dækning er lavet med et beskyttelsessystem, der sikrer den mest glatte og gradvise sænkning, hvilket undgår mulige skader.

Yderligere tilbehør

I et sæt sammen med musikken tastaturfast, går nogle ekstra tilbehør, herunder beskyttelsesdæksler, ofte. For mange digitale modeller gør også specielle komfortable stande sammen med låget, de kan laves af en række forskellige materialer, herunder fra forskellige træarter. Også som sådanne elementer til klaver og klaver kan også være små understøtninger, der er fastsat under afdækningen af ​​produkterne.

Bedøm artiklen
( Ingen bedømmelser endnu )
Sofia Peterson

Hilsner til alle hjemmeentusiaster! Jeg er Sofia Peterson, og min rejse gennem husholdningsapparaternes Rige strækker sig over berigende år. Det, der begyndte som en intriger, har udviklet sig til en spændende karriere fyldt med opdagelser og en forpligtelse til at forenkle apparatlandskabet for husejere.

Tidende.info - dameblad | Mode, Skønhed, hverdagsliv og hjemmepleje, psykologi og relationer