...

Anmeldelse Fløjte Yamaha

Anmeldelse Fløjte Yamaha

Fløjte lyd betragtes som en af ​​de smukkeste og behagelige hørelse. Dette værktøj er udgivet, ja, de magiske lyde og ligner fuglesang. I artiklen vil vi overveje funktionerne i Yamahas messinginstrumenter, vi vil give et overblik over de mest eftertragtede produkter, samt give anbefalinger til pleje.

Særegenheder

Japansk mærke Yamaha blev grundlagt i 1887. Det var dengang, at den første musikinstrument blev frigivet – Klaver. Udviklingen af ​​virksomheden var de seneste skridt, og snart tog hun den førende position på salget over hele verden. Bekymringsprodukter er en udførelsesform for stil, elegance og høj kvalitet. Alle værktøjer er fremstillet på moderne udstyr, og nye modeller er udviklet af de bedste specialister.

Blandt fans af brandet en masse verdensstjerner af musik og andre berømte personligheder. Sortiment Yamaha har produkter til både professionelle og begyndere musikere.

Yamaha fløjter bliver fremragende erhvervelse for enhver flaretist. De har en bred vifte af lyd, bekvem kontrol og attraktivt udseende.

Lineup

Yamaha tilbyder fløjter for musikere på forskellige niveauer. Overvej de mest populære produkter.

Yamaha YFL-221

Denne model er designet til begyndere fløjter. Den leveres med lukkede ventiler og uden e-mekanik. Produktet er fremstillet af sølv og nikkel. Dobbelt pude er suppleret med en direkte stift, hvilket gør det lettere at styre værktøjet. Blød og glat lyd opnås på grund af form som en kegle og et særligt snit af omridset. CY hoved er designet til begyndere i den musikalske verden, dens form giver let træning. Omkostninger – 35.000 rubler.

Yamaha YFL-311

Den semi-professionelle fløjte er ikke i overensstemmelse udstyret med Mi-mekanik og lukkede ventiler. Silver Produkt chef giver mere selv værktøj lyd. Skroget er lavet af sølv og nikkellegering. Ventiler er arrangeret på en sådan måde, at musikeren er praktisk at placere fingrene og ikke har ubehag, når man spiller. Hver er indsat og fastgøres manuelt, hvilket indikerer den høje kvalitet samling og styrken af ​​modellen. Pris – 59000 rubler.

Yamaha YFL-271

Student model med Mi-mekanik, som vil være og fledstam, netop startet deres vej i læring. Produktet er fremstillet af sølv og nikkel legering, rustfrit stål indvendige fjedre. Fløjte har en god respons og bekvemme beliggenhed af ventilerne, hvilket sikrer komfort, når man spiller. Mættede og varm lyd, som en særlig skive en skitse åbning og en sølv hoved giver dig mulighed for at nyde spillet. Omkostninger – 57900 Rubles.

Yamaha YFL-212

Denne model kom til at erstatte den forældede Yamaha YFL-211, som blev fjernet fra produktionen. Case Materiale – Nezilber. Produktet er ikke udstyret med resonatorer, men har en MI-mekaniker, som gør det muligt at tildele det til den semi-professionelle fløjte serie. En specielt designet form for svampe letter teknikken til udånding, når de spiller. Afstanden og vinkel af mekanik giver den optimale balance, når man spiller. CY-hovedet er ret følsomt og har et glimrende svar. Det bidrager til en dybere og varm værktøjslyd. Et specielt skive af en omridsåbning, en kegle med trappet ekspansion og ergonomiske ventiler vil give eleverne ikke at opleve ubehag, når de spiller. Pris – 37000 Rubles.

Yamaha YRS-23

Modellen for nybegyndere blev udviklet af erfarne akustik. Tysk ventilsystem og lige rør giver blød og ren lyd. Sagen er lavet af ABS harpiks. Ved første øjekast er fløjten meget harpking, men i virkeligheden vil hun tjene dig i mange år. Lysstyring sikres ved optimal modstand og nøjagtig intonation. Alt dette er almindeligt iboende dyrere produkter, men det japanske mærke mener, at selv de enkleste modeller skal have den højeste kvalitet. Pris – 600 Rubles.

Yamaha YFL-471

Studentfløjte er udstyret med et hus og et sølvhoved. Nøglerne er lavet af sølv og nikkel legering, rustfrit stålfjedre. Fløjte har resonatorer og MI-mekanikere. Denne model indsamles ved individuel rækkefølge og har manuel justering. Fokuseret lyd og præcis intonation af værktøjet giver komfort, når du spiller. Pris – 109 000 rubler.

Tips til Care

For at udvide det musikalske instruments operationelle tid er der behov for en kompetent pleje. Komplet med hver fløjte Yamaha go værktøjer, der vil hjælpe med at holde produktet i mange år.

Husk, at opbevaring af fløjten skal forekomme i en særlig sag med en stikkontakt og en blød indvendig belægning. Dette forhindrer udseendet af ridser.

For at rense hullerne på ventilerne, brug en lang træstang – det vil ikke give til dannelsen af ​​frimærker i henholdsvis fløjten, der vil ikke være nogen hindringer for luftproduktionen. Derudover gå firkantede stykker stof til rengøring af værktøjet fra fingeraftryk og andre forurenende stoffer, såvel som at polere modellen for at give den skinne.

Bedøm artiklen
( Ingen bedømmelser endnu )
Sofia Peterson

Hilsner til alle hjemmeentusiaster! Jeg er Sofia Peterson, og min rejse gennem husholdningsapparaternes Rige strækker sig over berigende år. Det, der begyndte som en intriger, har udviklet sig til en spændende karriere fyldt med opdagelser og en forpligtelse til at forenkle apparatlandskabet for husejere.

Tidende.info - dameblad | Mode, Skønhed, hverdagsliv og hjemmepleje, psykologi og relationer